Livrare și retur

Livrarea

Comenzile plasate pe Allmart.ro vor fi livrate prin curier, la ușa sau la poarta casei clientului. Tariful de livrare este 17,99 lei si este prezentat în coșul de cumpărături.
Fără a ne obliga contractual, incercăm să inițiem livrarea în 1-5 zile lucrătoare în funcție de produsul comandat și de disponibilitatea sa in stocul furnizorului. Dacă produsele sunt pe stoc, livrarea se va face in maxim 2 zile lucrătoare de la primirea comenzii.

Returul produselor

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Mentionam ca, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii. Plata transportului este suportata de catre consumator si trebuie efectuata direct la curier. Ca serviciu de transport consumatorul poate alege orice firma de curierat.

ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile calendaristice de la notificarea in scris ca renunta la cumpararea produsului, doar daca produsele au fost returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre consumator. Notificarea in scris se face prin intermediul formularului de retur, disponibil in sectiunea de “Cerere de returnare” din partea de jos a paginii.
Rambursarea banilor pentru produsele stornate persoanelor juridice se realizeaza prin credit magazin, virament bancar, numerar (la sediul firmei in Arad ).
Rambursarea banilor pentru produsele stornate persoanelor fizice se realizeaza prin credit magazin sau virament bancar.
Suma transportului de la Vanzator la Cumparator se ramburseaza doar daca se storneaza intreaga factura.

Condiții de returnare a produselor

Produsul returnat trebuie să fie in aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au insoțit).
Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnată integral, clientul este obligat sa returneze și produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorată și nedesigilată.
Nu se acceptă retur la:
Produsele cumpărate de pe ALL MART SHOP SRL, asupra carora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau de folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, produsele cărora le lipsesc componente sau accesorii;
Produsele cu ambalajul deteriorat, fără etichetele și inscripționările specifice
Produsele care nu se află în ambalajul original în care au fost livrate
Produsele care prezintă urme de montaj.
Dacă au fost achiziționate mai multe produse din același model, se acceptă retur doar dacă unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.
Daca clientul nu este de acord cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta urgenta nr. 34/2014.
Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor defecte din fabricatie sau deteriorate la transport.

In cazul ridicarii unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor continute in acesta, clientul trebuie:
– sa incheie proces verbal cu agentul curier
– sa contacteze departamentul de garantii la numarul 0726198185.

In cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit a produselor continute in acesta, fara a incheia proces verbal cu agentul curier, nu se va oferii garantie produselor.
In cazul refuzarii unui colet deteriorat, clientul trebuie sa contacteze departamentul de garantii la numarul 0726198185.